Fashion

recent

Deadpool: Ağzı Bozuk Süper Kahraman

deadpool

Tamamen beklentisiz izleyip, bittiğinde tekrar izleme isteği uyandıran nadir süper kahraman filmlerinden biri oldu Deadpool. Biraz (daha doğrusu fazlasıyla) sıyrık bir kafa, diz boyu edepsizlik, her şeyle dalga geçen ama bir o kadar da eğlenceli, kendine kahraman denilmesini istemeyen bir süper kahraman.

Kardeşimle bütün gün o müze senin, bu sergi benim gezmişiz yorulmuş akşam da sinemaya gidelim dedik. Vizyonda ne var, Deadpool. İkimiz de bu süper kahramandan bihaber (çok cahilsin keşke ölsen), filmin fragmanını bile izlememişken tamam dedik hemen gidiyoruz. Böylelikle vizyon tarihinden bir gün sonra, ergenlerle dolu bir salonda Deadpool'la tanıştık. İyi ki de tanışmışız.

deadpool

Turp gibi, seni beni gömer diyebileceğimiz Wade (Ryan Reynolds) kanserden kesin olarak kurtulmak için Ajax'ın (Ed Skrein) kapısını çalar (Gidip çalmıyor tabii, olaylar öyle gelişiyor. Her şey anlatılmaz burada). Ama işler Wade'in umduğu gibi gitmez ve sonuçta bizim Wade ölmeyen bir mutanta dönüşür. 15 yaş sınırı olan filmde fazla mı kan vs. vardı diye sorarsanız eğer, bana göre yoktu ama sadece seks yaptıkları sahnedeki bir durumu anlamlandıramayan gençlerin de olabileceği kesin tabii. Yine de kan ve şiddeti abartmayıp dozunda bırakmışlar bence.

Filmin en güzel yanı ise direkt olaya girmesi. Yani Peter Parker'ın böcek ısırmasından sonra Spiderman'e dönüşme süreci gibi değil de direkt olarak Deadpool'la, hem de fazlasıyla komik bir biçimde karşılaşıyoruz: Kötü adamların yanına taksiyle giden ve arka koltukta oturmaktan sıkılıp ön koltuğa geçen bir süper kahraman.

deadpool

Kahramanımız Deadpool için Ryan Reynolds'ı tercih etmişler, pek de iyi etmişler. Sevgilisi Morena Baccarin ise doğru seçim mi tam karar veremedim. Kötü adamımız Ed Skrein. Herkes onu da role cuk oturmuş diye yorumlamış ama o kadar işkenceye rağmen bana pek kötü gibi gelmedi nedense. Süper kahraman kumaşı olan adamı kötü adam yapmışlar arkadaş! Filmin yönetmeni Tim Miller'ıysa tanımıyorum, kusura bakma Tim abi!

Filmi izlerken yer yer çok güleceğinizin de altını çizmiş olayım. Zaten film başlarken jenerik kısmında kopuyorsunuz ama ben en çok Deadpool'un X Mansion'a gidip de, "Ne kadar da büyük bir ev, sadece ikiniz mi kalıyorsunuz? Filmde oynaması için bir X-Men'e daha paraları yetmemiş mi yoksa?" türünde dediği lafa bayıldım.

Deadpool'un devam filminin gelmesine ise kesin gözüyle bakılıyor. Zaten filme bu kadar rağbet gösterilip, beğenilmişken çekmezlerse ayıp olur. Zaten bana göre ikinci film gelecek diye birinciyi çekerken aman bütün malzemeyi kullanmayalım devam filmlerine de kalsın diye düşünmüş olmaları büyük ihtimal.
 

2 yorum

  1. Ben filmi o kadar da sevmedim. :/ Cinsel ögelerin ön planda tutulması ve ağzı çok bozuk olduğundan olsa gerek beni çok rahatsız etti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim şahsen. :D Her şeyle dalga geçiyor, cinsellik ve ağzı bozukluk da dozajındaydı benim için. :P

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.